fredag 23 mars 2012

Vaccination saken

Hej! Idag på skolan fick vi tjejer ta en spruta mot cancer eller något... Jag minns hur hemskt det var förra året, så sa jag vad som hände till mina klasskamrater:

Förra året så grät jag eftersom jag verkligen hatade (det gör jag fortfarande) sprutor och sånt, så jag fick ta sprutan och hålla en kompis i handen. Och precis när de, nästan hade typ.. Sprutat in sprutan så påminde min kompis mig om en jätte rolig sak (hon sa: Minns du hur han såg ut när han försökte få upp dörren?) Och skrattade jag skit mycket så jag typ spände mig eller något så gjorde det jätte ont!

Detta året hände samma sak igen, precis efter jag hade berättat färdigt! Usch, det är verkligen hemskt...


Visst är hon söt! :D (Kobato heter animen, tror jag)

 Jätte snygg som wallpaper!
 Söt bild :3
Hejdå! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar