torsdag 22 mars 2012

Tänker börja titta på kdrama!

Hej! ... Åh neej, inte du igen! Hahah, skoja :) .
Jag tänker börja titta lite på kdrama för att Mitchi (http://saranghaeyokpopu.blogspot.se/) säger att den är jätte bra, jag trodde inte på henne när hon sa att Rockin' Heaven var bra, men det va den ju! Så nu tänker jag se på alla filmer, kdramor som hon tipsar! Jag tänker börja med Dream High. Jag har bara sett två kdramor i mitt liv x), Paradise Kiss och Boys Before Flowers. Och såklart finns de båda i anime version BD. Och en annan anledning att jag tänker börja titta på Kdrama är att jag väntar på episode 13 (The new Prince of Tennis)
Här kommer några snygga bilder! (Bara helt så randomly)




Denna bilden är från en anime som heter: Kyo wo haijemasu eller något. Jag har inte sett den men jag har hört att den är bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar