fredag 30 mars 2012

Mitchi visar en annan sida.. Typ

Heej!! Idag så hade vi Franska prov och det gick faktiskt jätte bra! Jag ''glömde'' träna igår.. Samma sak gäller NO provet.. Fast inte resultatet då.. x( jag hade inte tränat så jag kunde typ bara hälften men LUCKY! Jag satt bredvid en smart person! (Klassens nörd..) 


När jag kom hem så smsade jag Mitchi och hon skulle komma hem till mig :) Men lägnheten var jätte stökig så jag var tvungen att städa! Jag flyttade på tidningar och sånt, gömde de under soffan och glömde bort det när Mitchi kom! 


Mitchi läste min manga/anime/skiss och vi.... Gick ut och åkte rullor, tog en massa ego bilder och sånt xD, efter en timme hittade vi min gamla radio och så lyssnade vi på jätte många gamla k-pop låtar och sånt, Mitchi filmade allt men jag vill helst inte visa det..... He he he...

Här är en av låtarna! JÄTTE BRAA!! (Because I'm Stupid)


OCH SEN!! Det viktigaste, såklart när Mitchi precis skulle gå så började vi spela Sims, Mitchi kom precis in till Sims världen men hennes mamma räddade henne...


Och imorgon ska jag på fest i Göteborg utan min kära lilla laptop.. :( (Vuxenfest då) Kommer inte kunna skriva tills Tisdag, men vi ses snart! (Till pedofiler: På bloggen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar