söndag 25 mars 2012

Gratis glass!!

Hej! Idag gick jag ut med några från min gamla klass och åt gratis glass på stortorget :3 Jag åt typ 5-6 glassar, men min kompis åt typ över 12 st! Lite överdrivet.. Kanske.

När i stod i kön så delade två killar  en tjej och en kille ut kuponger till GameCenter. Vi tog typ över 10 st! Sen gick vi till GameCenter för att spela.. Uhh, kan inte namnet men jag tror att det var typ något med MW3 eller nåt.. Ja men i alla fall, killarna ville lära mig hur man spelade men jag hade ingen sån account så vi hackade in på någon random persons sån...

När jag började spela så ägde jag ut alla B| Awesome! Men efter en halvtimme sa jag: JAHAA! Kunde man hoppa? Haha :) skit kul!

Men nu ska jag kolla om Kaichou wa Maid-samas nya chapter har kommit ut!

Bye bye!

JUSTE DET ÄR VÅFFELDAGEN IDAG!! Mmm.. Våfflor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar