söndag 18 mars 2012

Rockin' Heaven (Manga)

Hej! Jag har börjat läsa Rockin' Heaven, för att Mitchi har tjatat om det i flera år och sen slutat! Nä, men jag väntar på nästa Kaichou wa Maid-sama kapitel (Kommer ut 24 Mars tror jag) och The new Prince of Tennis episode 12 som kommer ut  på onsdag!!

Jag trodde att Rockin' Heaven handlade om en tjej som är en artist och var typ samma som Aurora Dream eller något sånt... Men jag hade fel, det handlar om en tjej som ska börja på en ny skola. När hon kommer fram till skolan märker hon att det bara är killar i den skolan, den skolan var en kill-skola förra året.

Och nu minns jag att Mitchi sa det :O Något om att hon valde den skolan för att de hade snygga uniformer eller något :) det skulle jag nog också gjort..



Men visst ser hon ut som en artist eller något!!

2 kommentarer:

  1. vart får du tag i böckerna du läser?
    Manga alltså svara snälla! om du köpt dom berätta vart nånstans!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köper inte dom, hehe :)
      Jag läser dom online (På t.ex mangafox) Men jag vet faktiskt inte :o Jag tror inte att de har börjat sälja det i Sverige än.. :(

      Radera