måndag 12 mars 2012

Godis

Hej! Idag hittade jag och mina kompisar en affär som sålde billigt godis, och då köpte jag jätte mycket så klart. När jag och mina kompisar hade ätit upp all godis ville vi veta vad det innehöll...

OBS!! OBS!! OBS!! OBS!!

Den röda färgen kommer från kochenill-skölds-lusen (E120).


Gelatin brukar vara grisrester, (tex öronen).

Mer vill ni nog inte veta... Om vi vill veta mer så kan jag inte mer x)


MÅSTE säga skriva detta:

För typ en månad sen så kom mina gamla typ, klasskamrater hem till mig (killarna). Och så gick de ut i balkongen, och jag stängde balkongdörren, såklart. Och så fick de för sig att spotta på de som gick förbiHAHAH! Och så öppnade jag dörren men de ville inte komma in, (det regnade dagen innan) de tog en kruka med vatten i och hällde ner det på gatan!! Och huset bredvid mitt renoverar så de som bygger såg allt. ALLT! Så varje gång jag går ut till balkongen så snear (Kollar typ, taskigt på mig) de grovt på mig! Men de har säkert glömt det nu.. Hoppas jag

Hejdå! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar