torsdag 8 mars 2012

Hej! Idag var jag på en pianokurs bla bla bla sak och en teckingskurs (Hur man nu kallar det). Jag har piano 10 minuter efter SOn :(, och som ni kanske märkt så gillar jag inte piano. Asså, jag gillar piano, det gör jag! Men min lärare är en gammal tant kärring! gammal så hon hänger liksom inte med i musiken som i lyssnar på idag.

Hon låter mig spela Do-Re-Mi låten som är med i The Sound of Music och typ massa andra gamla låtar. Jag har inget emot gamla låtar och så men det hade varit roligare att spela typ.. Electro Pop eller nåt.. HAHAH

Och teckningskursen är jätte kul! Även om man typ bara sitter ner med papper och penna, men det är typ inte det vi håller på med. Vi snackar hela tiden och typ.. Ja, ritar lite, men man hinner inte göra färdigt xD !

Nu tänker jag kolla färdigt på Prince of Tennis episode 86! (Rätt så lång serie men, den ÄGER!)

Och sen tänker jag ÄNTLIGEN börja titta på One Piece och Bleach. Jag har inte kollat på de pga att de är så långa! One Piece har typ över 500 eps!!

Dagens tips på manga:

Sugar Soldier /Tips från Mitchi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar