lördag 31 mars 2012

På väg till Göteborg...

HEEJ!! Hej.. Just nu sitter jag i bilen utan internet! och jag typ bloggar! :D Men det är för att det är typ trafikstopp och jag har min laptop med mig, hittade en internet sak som är oskyddad! ... Ja, så nu har vi kört i ett par timmar och ätit på Max, Har tyvärr inga bilder som jag kan lägga ut men LUCKY!! Men innan jag lägger ut inlägget måste jag vänta på ett annat trafikstopp och leta efter en internet...

[En timme senare] No luck... Jag sitter i bilen och väntar och väntar och OMG DET SNÖAR!! Hittade min Toblerone precis! :3 och precis när jag lämnade min laptop så frågade min mamma mig var min jacka var, och så märkte jag att jag hade glömt min jacka och mina strumpor... SÅLART!

I hotellet nu, det är typ skit stort och ute på landet, de har ett biljardbord, en fotbolls plan och en golfsak... Fast jag har bara sett hälften!! BYE BYE! Måste kolla på allt som de har nu typ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar