torsdag 29 mars 2012

Prov ):

Hej! Jag såg precis hur många från Ryssland som hade besökt min blogg.. Det är över 40 st! Jag fattar inte att det är så många som typ har varit här? Men de kanske översätter eller något (:

Idag hade vi nationella prov i Matte och det gick bra, provet var lite svårare än de andra matteproven men det var väldigt lätt. Har två prov imorgon också! :(

Jag läste niornas schema idag..... Och de börjar senare och slutar tidigare än oss!!? Åttorna också! ... 

Just nu sitter halvligger jag i soffan och bloggar.. Som ni kanske mäkt.. Att jag bloggar, haha, nä men jag lyssnar på: Den svenska björnstammen - Vart jag mig i världen vänder. Skit gammal men jätte bra!

Juste, i morse så smsade en klasskamrat mig typ 7 och ba:
Hallå, skynda dig!? Vi har prov nu! Skynda!! Och så sprang jag till skolan och min klasskamrat stod utanför klassrummet och sa: Äntligen! Jag har väntat skit länge, var tvungen att komma tidigare eftersom jag inte pallar gå till skolan, mamma körde mig. Och jag ba: . . .

Bye bye! :) AHahah, juste hittade en bild tidigare idag:

ALWAYS!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar